15 Eylül 2015 Salı

VÜCUT FIRÇALAMA

Merhaba bugün hepinizin dikkatınızı çeken bir üründen bahsetmek istiyorum. Eda Taşpınar'ın piyasa sunduğu at kıllı fırçasını incelerken fiyatı bana çok yüksek geldi ve gerçekten işe yaradığından emin olamadım o yüzden o kadar yüksek bir fiyata almak istemedim. Gratiste dolaşırken bu ürünü gördüm ve fiyatı'da gayet uygun gelince denemek istedim.Memnum kalmasam duşta kullanırım düşüncesiyle aldım. :)    
             Vücut fırçalamanın mantığı ise ; cildinizin en üst tabakasında biriken ölü deri hücrelerini uzaklaştırmak.Tıkanmış gözenekleri açar , hücre yenileme hızını uyarır ve nefes almasını sağlar. Kan dolaşımını hızlandırır. Yağ hücrelerinin parçalanmasını ve vücuttan atılmasını sağlar.Stres ve kas gerginliğini azaltır. Karın bölgesine uygulandığında ise sindirim sistemini rahatlatır ve şişkinliği azaltır. 




Kullandığım anda bacaklarımda oluşan hissi size anlatamam ; kan akışını hissettim. Ben bahar ayında aldım ve yazın ortasına kadar düzenli olarak kullandım bacaklarımda gerçekten gözle görülür bir şekilde toparlandı. Bunu her gün uyguladım çok fazla zamanımı almadı. 10 dakikanızı ayırmanız yeterli. Havalar ısınınca bırakmak zorunda kaldım ama tekrar başlayacağım. Kullanım şekli ise ayaktan başlanmalı neden derseniz kan akışını kalbe göndermek.Eğer doğru bir şekilde yaparsanız vücudunuzdaki akışını hissedeceksiniz.İlk başlarda yaparken çok sıkıcı gelicek biraz yorulacaksınız hatta ama bunu yaparken vücudunuzda değişiklikleri farkettiğiniz'de emin olun devam ediceksiniz. Batık sorunu olan kişiler bunu daha çok görücekler çünkü batık sorunu ortadan kalkıyor.Vücudunuzun parladığını ve pürüsüz olduğunu görüceksiniz.Aşırı hassas cildi olanlar uzak dursun bence :) Gratisler bulabilirsiniz fiyatıda çok uygun 8.90 gibi bir fiyatı var bayram ve özel günlerde çok daha uygun oluyor.Mutlaka bu ürüne bir şans verin bence sizde vücudunuzdaki değişiklikleri görüceksiniz. :) 

2 yorum:

  1. merhaba canım bloğun hayırlı olsun keşfettim ve takibe aldım bende beklerim sevgilerel:=))

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canım :9 Hemen geliyorum :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...