13 Eylül 2015 Pazar

VİVAH

Merhaba bugün size çok severek izlediğim bir filmden bahsedeceğim.Ben hint filmlerini çok severek izliyorum. Film, Prem ve Poonam'ın görücü usulu evliliklerini anlatıyor . Poonam küçük yaşta öksüz kalmış ve amcasının yanında yaşıyor. Prem ise zengin bir iş adamının oğludur. Film, Prem ve Poonam'ın düğün günlerine kadar olan olayları konu alıyor.




Klasik aşk filmlerinden çok farklı; görücü usulü bir aşkı anlatıyor.Kaç defa izledim bilmiyorum :). Her izleyişimde aşklarından yine etkileniyorum. Küçük bir kızın yengesi tarafından kendi kızından güzel olduğu için hep dışlaması. Dışlarkan Poonam kuzenine karşı yada yengesine karşı kin güdmemesi onun kalbinin güzelliğini ortaya çıkarıyor. Amcasının arkadaşının bulduğu kişi ile tanıştırması ve nişanlık döneminden düğüne kadar olan serüveni bizlere anlatıyorlar. Poonamın kınasında yaşanılan kazalar sonucu Poonam vücudu yanıyor. 1 aylık iyileşme döneminden sonra iyileşen Poonam ve premin düğünü yapılır. Hindistan'daki düğünlere bayılıyorum çünkü çok görkemli bir şekilde yapılıyor.Bu filmi mutlaka izleyin pişman olmayacağınıza eminim sizde hayranlıkla izleyeceksiniz. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...