18 Eylül 2015 Cuma

GARNİER SAF & TEMİZ 3'Ü BİR ARADA

Merhaba bugün size Garnier Saf & Temiz 3'ü ! arada'dan bahsedicem. Ürün; temizleme, peeling ve maske olmak üzere üç farklı şekilde uygulanabiliyor. Bu ürünle tanışmam bir arkadaşım sayesinde oldu bana etkilerinden bahsedince hemen alıp denemek istedim. Vaat ettiklerine baktığımızda; derinlemesine temizlenmiş, siyah noktalardan arınmış ve yağlı görünümden arınmış mat bir cilt.





Temizleme; sabah ve akşam yüzünüzü kir ve yağdan arındırmak için iyi bir temizleme. Karma bir cilde sahibim ve T bölgem aşırı yağlı ve burun bölgemde siyah noktalar çok fazla. Kullandığım günden beri gözlemlediğim yağlanmalar azaldı, yeni siyah nokta oluşmalarını engelledi diyebilirim.İçerisinde mineral özleri sayesinde cildim parlıyor.


Peeling; bu işlemi duştayken yapıyorum. Çünkü duştayken gözeneklerimiz daha çok açılıyor. Duştan çıktıktan sonra yüzünüzdeki rahatlamayı hissedebiliyorsunuz. Cildi kurutmadan ölü deriyi temizliyor. Haftada iki gün uyguluyorum. 

Maske; diğer sevdiğim özelliği ise maske diyebilirim. Elime nohut büyüklüğünde alıp yüzüme iyice yayıyorum ve kurumasını bekliyorum. Kuruduktan sonra çatlayan yerlerden ovalayarak çıkarıyorum. Yüzümü yıkadıktan sonra etkisini hissedebiliyorum. İçerisinde beyaz kil'in olması ve beyaz kil cilt için çok faydalı. Normal aktarlarda satılan kil'lerden de kullandım onu hazırlamak ve sürmek eziyet gibi ve kokusu'da çok kötü :). Bu ürünün en büyük avantajı kokusuz ve pratik, kolay olması. Haftada 2 gün uyguluyorum. 

Bu tür ürünler düzenli kullanım sonucunda etkisini görebilirsiniz. Ara vererek kullandığınız zaman hiç bir etkisini göremesiniz. Benim çok severek kullandığım bir ürün. Eğer kullanmadıysanız bir şans verin bence çünkü sizde etkisini göreceksiniz.. :)





2 yorum:

  1. Sivilceleri azaltma özelliği var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canım bende sivilce problemi yok ama şunu söyleyebilirim yüzdeki yağı dengeliyor ve fazla yağ oluşumunu engelliyor.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...