4 Eylül 2015 Cuma

BEPANTHOL CİLT BAKIM KREMİ

Merhaba bugün size bepanthol cilt bakım kreminden bahsetmek istiyorum. Trnd sayfasının bana gönderdiği paket ile tanıştım.Önce bepanthol hakkında bilgi vermek istiyorum. 1944 yılında bu yana cilt bakımı ürünleri sunan Bayer’in ürünü olan Bepanthol Cilt Bakım Kremi , bebek ve ekstra bakıma ihtiyaç duyan ciltler için hafif ve yoğun yapılı ürün yelpazesine sahip ve tüm Bepanthol markasının ortak içeriği Pro-vitamin B5 ile öne çıkıyor. Bepanthol ürünleri arasında cilt bakım kremi, vücut losyonu, ekstra koruyucu vücut losyonu, çok kuru ciltler için krem ve bebek cildi için pişik merhemi yer alıyor. Cilt için önemli bir vitamin olan Pro-vitamin B5 içeriği ile Bepanthol, cildin doğal onarım sürecini destekliyor aynı zamanda kuru ve kızarmış cildin hızla rahatlamasını da sağlıyor. Pul pul dökülen, kızaran, kuruyarak hassaslaşan cildi rahatlatmak için hızlı etki eden bu krem, yaz-kış rahatlıkla uygulanabilir. Su bazlı olduğu için de cilt tarafından kolayca emiliyor ve nemi uzun süre koruyabiliyor bu sayede ciltte hassasiyeti en aza indiriyor.


Ben trnd sayesinde tanıştım. Paketi alır almaz hemen denedim içeriğin hem parfümsüz ve paraben içermemesi ilgimi daha çok çekti. Hemen denedim denediğim an vücudumun hemen emilmesini sağladı yağlılık hissi oluşmadı ve çok sevdim. Vücudum karma bir cilt olmasına rağmen hiç parlama oluşmadı eminim bundan sonra almaya devam ediceğim bir ürün olucak.Yakın arkadaşıma anlatırken oda bana hamile kaldığı dönemde kullandığını ve doğumdan sonra karın bölgesinde çatlamaların oluşmadığını anlattı. Şuan bebeğine ve kendine kullanmayı devam ettiğini söledi. Sizde bir şans verin.

2 yorum:

  1. merhaba, bloğunuzu bende takibe başladım :)

    http://pinkyfashionbeauty.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Hemen geliyorum canim ☺

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...