22 Eylül 2015 Salı

WATSONS BİRALI SAÇ BAKIM MASKESİ

Bugün size bayıldığım ve çok sevdiğim bir üründen bahsetmek istiyorum. Saçlarıma röfle yaptırırken kuaför azabına uğradım saçlarım yandı az birşey değil, arka tarafta üst kısımlarda neredeyse hepsi yandı. O esnada saça iyi gelebilecek şampuan, yağ ve bakım maske arayışına girdim. Arkadaşımın tanıdığının başına'da böle bir durumun geldiğini söledi. Bana bu üründen bahsetti kullandığını ve saçına iyi geldiğini söyledi. Bende hemen Watsons yolunu tuttum. Şampuan reyonuna gittim aldım ve eve geldim hemen denedim. Gerçekten ilk kullanımdan sonra bile etkisini gördüm. Saç maskesinin verdiği yumuşaklığı bugüne kadar kullandığım saç kremleri vermedi. Duştan çıktıktan sonra ekstra saçı yumuşatmak için kremler kullanırdım. Şuan saç kremi yerine artık bunu kullanıyorum.





Saçımı şampuan ile yıkayıp duruladıktan sonra saçımdaki fazla suyu saçımdan alarak saçıma masaj yaparak uyguluyorum, saç diplerine'de uyguluyorum.Etikette bekleme süresinin 10-15 dk yazıyor ben 10 dk beklettikten sonra duruluyorum. Saçıma bir artısı'da tarama sırasındaki kolaylığı. Saçlarım çok ince telli değil ama çok çabuk karışıyor ve tararken uçları kırılıyordu (röfleden dolayı) şuan bu sorunların hiç birini yaşamıyorum artık.

Piyasa bulunan saç bakım maskelerine oranla çok büyük yapıda normalde saç bakım maskeleri 250 ml yada 300 ml iken bu ürün tamı tamına 500 ml. :) Çok yoğun bir yapıya sahip. Kokusuna gelirsek kesinlikle bira kokmuyor aksine oldukça çok hoş bir kokusu var. Duştan çıktıktan sonra kokusu kalıcı yani uçup gitmiyor. Ben çok sevdim hem kokusunu hemde saçımda bıraktığı yumuşaklığı. Bir çok çeşidi var ballısı, avakadolu, süt proteinli, papatyalısı. Fiyat ise 12.90 ara ara indirimi var. Şuan 15 TL'lik alışverişe 6.90.





2 yorum:

  1. benimde saçlarım çok yıprandı denizden dolayı. aklımda bulunsun bu. teşekkürler <3

    YanıtlaSil
  2. Bir şas verin pişman olmazsınız emin olun 😊 Rixa ederim 💕

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...