30 Ağustos 2015 Pazar

TALA KARINCA YUMURTA YAĞI

Merhaba bugün size tala karınca yumurta yağından bahsetmek istiyorum.Tala karınca yumurta yağı İran'dan getirilen bir yağ.İçeriği karınca yumurta yağından oluşuyor.Tala'nın bilinen biur yan etkisi yok o yüzden vücudunuzun hassas yerlerine rahatça kullanabilirsiniz. Osmanlı devletinde cariyelerin ağda'dan sonra kullandıklarını okumuştum bir sitede gerçeklik payı var mı bilmiyorum. ☺Bazı yörelerde yeni doğan bebeklerde ilerde tüylenme sorunu oluşmasın diye kullanıyorlarmış.Ben çok memnunum kuzenimin tavsiyesiyle aldım 4 aydır kullanıyorum. Nasıl peki diye sorarsanız tüylerimde gözle görülebilir azalma var.☺


 Kullanımı: Tüylü olan bölge agda veya epilasyon aleti ile temizlendikten sonra karınca yumurta yağı ile temizlene bölgeye masaj yapılarak yedirilir.Bu işlem 4 kez, geceleri yatmadan önce yapılır.İlk ay hemen farkedeceksiniz azalmaları. Fiyatı da çok pahalı değil 10 tl civarı gibi bişey.Bu ürüne bir şans verin bence çünkü pişman olmayacaksanız. ☺

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...