10 Ağustos 2015 Pazartesi

MORFOSE KERATİNLİ SAÇ BAKIM YAĞI

Merhaba, size bugün morfose ürününden bahsetmek istiyorum. Saçıma açma işlemi uygulandıktan sonra kopmalar olmuştu. Bu durum beni oldukça rahatsız ediyordu. Saçıma her şeyi uygulamama rağmen saçım bir türlü toparlanamadı. Tesadüfen morfose keratinli bakım yağını gördükten sonra alıp denemek istedim. Beklentim çok yoktu açıkçası ama beklentilerimin üstünde bir ürün çıktı.


 Kullandığım bir kaç damla bile saçım için yeterli oluyor. Diğer bakım ürünleriyle kıyasladığım zaman bunun saçıma daha uygun ve daha iyi gelen bir ürün olduğunu anladım. Kokusu da çok hoş. Ve saçlarımda hiçbir şekilde ağırlaşma yapmadı, aksine uçlardaki kırıklarda toparlandı. Bir daha alır mıyım bu ürünü diye sorarsanız eğer kesinlikle alacaklarım arasında. Mutlaka bir şans verin siz de :)


1 yorum:

  1. Duymadigim bir markaydi tanitim için tesekkürler. Takipteyim ben de beklerim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...