14 Kasım 2015 Cumartesi

RİMMEL LONDON STAY MATTE PUDRA

Merhaba bugün size çok severek kullandığım transparan pudra'da bahsedeceğim.Bütün blogların çok severek kullandığı ve yazdığı bir ürün. Watsons'larda satılan bir marka.Yapısı gayet ince ve yumuşak.Özellikle kokusuna bayıldım.







Cildi karmaya ve yağlıya dönük olanların rahat kullanabileceği bir ürün diyebilirim.Cildim karmaya dönük özellikle T bölgemde gün içinde aşırı yağlanma oluyor.Kullandığım fondöten veya CC'nin üzerine uyguluyorum hem makyajımı sabitliyor hemde T bölgemdeki yağlanmayı, parlamayı engelliyor.Cilde güzel dağılıyor.Ben fırça ile kullanıyorum eşit oranda dağılıyor o zaman.



Çok sevdiğim ürünler arasında yerini aldı.Eğer denemediyseniz bir şans verin.Fiyatı'da oldukça uygun özel günlerde yarı fiyata kadar düşüyor.
                        Fiyat: 16 TL.

10 yorum:

  1. Transparan pudra öyle kolay biten birşey de değil ki gidim alayım hemen :) Bende Yves Saint Laurent'ın toz transparan pudrası var :) oldukca pahalı bır urun gereksız yere oldugunu söyleyebılırım cok ıyı ama fıyatı da Cooook iyi (!) :)
    Ben pek kullanmıyorum bide yeni gibi duruyo walla :)

    YanıtlaSil
  2. Aynen katılıyorum diğer pudralar gibi çabuk biten bir ürün değil :) T bölgemde kullanıyorum kışın gerek oluyor çok fazla yağlanmıyor tatlım.

    YanıtlaSil
  3. Sanırım benim en sık bitirdiğim kozmetik ürünü, transparan pudra.. :-) Rimmelin bu pudrası oldukça bereketli ama bendeki ömrü en fazla üç ay... Gün içinde makyaj tazelemeyi hiç sevmediğimden, makyajımı sabitlemesi için sıklıkla kullanıyorum. Ben de çok memnunum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rimmel london bütün ürünleri bereketli canım :) ben her gün kullanamıyorum galiba benim bitmeyecek gibi :)

      Sil
  4. yapısını çok sevdiğim pudram ama kapagı çok kötü :) seni g+ ve gfc den takibe aldım bana da beklerim

    YanıtlaSil
  5. Evet ambalajı çok kötü ama ürüne söyleyecek laf yok canım :) Geliyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Transparan pudraları yeni kullanmaya başladım. Elimdeki ürün bitince buna bir göz atayım .Bilgilendirme için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  7. En sevdiğim transparan pudra :) blogunu takibe aldım canım bende beklerim sevgiler:) http://betulunsirlari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...